Rólunk
A Silberstein and Partners dolgozott már hazai és nemzetközi vállalatoknak, bankoknak, kormányzati szereplőknek éppúgy, mint társadalmi célú szervezeteknek. Kommunikációs kampányokat dolgoz ki és valósít meg. Célja, hogy megbízói olyan kommunikációs programot valósíthassanak meg, amellyel megvalósíthatják terveiket.
2017. február 10. Pár héten belül új élménnyel lesz gazdagabb a hazai vásárlóközönség: egy különleges, egyedi megjelenésű, innovatív, környezetbarát és szerethető mosó- és öblítőszer család kerül a TESCO polcaira. A termékek mögött álló 100%-ban magyar vállalkozás fiatal kutatói, fejlesztői és tulajdonosai nem csak megfizethető áron kívánnak magas hatékonyságú mosószereket biztosítani, de a legnagyobb nemzetközi vállalatok hasonló termékeit is versenyre hívják. Az új tisztítószer család egyszerre célozza az árakra érzékeny vásárlóközönséget éppúgy, mint azokat a fiatal felnőtteket és családokat, akik számára fontos a környezetvédelem, a design és az egyedi, innovatív megjelenés. A március első napjaitól kapható új tisztítószereket fejlesztő hazai startupa Magyar Fejlesztési Bank Növekedési Tőkealapjából kapta meg az indulásához szükséges támogatást.
Megengedhető ár, kiemelkedő minőség. Ezt ígérik a Magyar Fejlesztési Bank által tulajdonolt Hiventures kockázati tőke társaság támogatásával elindult új, teljes egészében hazai tulajdonosokból álló startupmunkatársai. A hosszú kutatás és fejlesztés után gyártásba került új tisztító- és mosószer családot tervező magyar fiatalok (Gyimóthy Gábor, Bóna Richárd, Lukács Ádám), nem csak a vállalkozás menedzsmentjét alkotják, de már több mint egy évtizedes közös múltra is visszatekinthetnek a különböző műszaki és vegyipari fejlesztési feladatainak ellátásában. A csapatot alkotó szakemberekkutatási környezetükben egyaránt dolgoztak már együtt különböző nagynevű termékek receptúráján, számos háztartási finom vegyi áru fejlesztésén, valamint a környezetvédelem különböző területeit érintő megoldások megtalálásán.
„Nem csak családos emberek, de lelkes és elhivatott környezetvédők is vagyunk. Mindannyiunk számára fontos, hogy milyen környezetben nőnek fel a gyerekeink. Azt valljuk, hogy a lakókörnyezetünkért és a természetért érzett felelősség nem a vásárlók döntéseinél kezdődik, hanem sokkal korábban. Szerintünk a gyártók felelőssége, hogy mi kerül a mosószeres flakonokba. Úgy is mondhatnám, a felelős gondolkodás a mi munkahelyünkön, a laboratóriumban kezdődik.”– nyilatkozta Gyimóthy Gábor, kémikus, a Souldrops vezető kutatója.
Historikusan a Souldrops csapatának szakemberei először a vállalkozás B2B üzletfeleinek – azok közül is elsősorban a szállodák számára – fejlesztettek tisztító- és mosószereket és csak a megfelelő üzleti tapasztalatok megszerzése, a termékportfolió és az üzleti stratégia kialakítása valamint a lehetséges célpiacok felkutatása után vágtak bele a saját márka fejlesztésébe, a jövőbeli üzleti partnerrel való tárgyalásokba, illetve a gyártás és értékesítés előkészítésébe. Az új termékek egyelőre csak Magyarországon, de a tervek szerint ősztől a Visegrádi négyek országaiban, azaz Magyarország mellett, Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában megtalálható üzlethálózatokban is kaphatóak lesznek. A lakossági piacra történő belépéskor a termékpaletta fókuszába az univerzális mosógél és az ahhoz javasolt, három különböző illatú öblítő került.
„Amellett, hogy örülünk, hogy egy társadalmilag is hasznos magyar vállalkozást támogathatunk, szakmai befektetőként komoly üzleti elvárásokat is megfogalmaztunk az induló vállalkozással szemben. A legkonzervatívabb tervezések alapján is azt szeretnénk. ha már egészen rövid, néhány éves periódus alatt elérné az 1%-os piaci részesedést és működésének második évében üzemi profitot termelne”– tette hozzá az MFB által tulajdonolt Hiventures kockázati tőke társaság vezérigazgatója, Kisgergely Kornél.