Rólunk
A Silberstein and Partners dolgozott már hazai és nemzetközi vállalatoknak, bankoknak, kormányzati szereplőknek éppúgy, mint társadalmi célú szervezeteknek. Kommunikációs kampányokat dolgoz ki és valósít meg. Célja, hogy megbízói olyan kommunikációs programot valósíthassanak meg, amellyel megvalósíthatják terveiket.
2017. március 17. Az elmúlt években nagyot változott a média- és reklámpiac. A fogyasztók mindennél pontosabban megmondják, mit gondolnak az elmúlt évek reklámdömpingjéről és annak minőségéről: 615 millió számítógépen fut az ad blokkoló és minden tizedik felhasználó – amennyire csak lehetséges –tudatosan kizárja az életéből a reklámokat. Íjesztően magasak ezek a számok, a helyzet azonban nem reménytelen. A megkérdezett felhasználók 77 %-a ugyanis nyitott izgalmas és új megoldásokra, nem zárkózik el végleg a reklámok elől. Egyszerűen csak új formát, új tartalmat és új nyelvet akar. Olyan megoldásokat, mint a branded content.
Az ügynökség állítása egyszerű: a reklámipar mindig is a történetmesélésre épült. Minden izgalmas és motíváló márka mögött egy jó történet áll. Olyan story amelyet olyan emberek vezetnek, akik tudják, hogy miből áll egy jó narrációs üzenet. Az emberek pedig szomjazzák az ilyen igazi és jó történeteket.
Magyarország vezető reklámügynöksége, amelyik működése során mindig nagy figyelmet szentelt annak, hogy az amerikai, nyugat-európai és vezető ázsia trendek kiemelt helyet kapjanak a csoport által nyújtott szolgáltatások között – most is hallja és érti az idők szavát. Ezért arra a kérdésre, ami legjobban foglalkoztatja a reklámszakmát, nevezetesen, hogyan lehet egy jó gondolatot újszerűen megfogalmazni és „becsomagolni”, egyszerű választ ad: az ügynökségeknek ki kell próbálniuk a branded content által biztosított eszközöket és lehetőségeket. Ennek érdekében az Arany Oroszlán díjas kreatív ügynökségszövetségre lépett a világ legnagyobb, reklámügynökségeket, médiumokat, gyártókat tömörítő szervezetével, a BCMA-el és mostantól a szervezet regionális központi szerepét is ellátja.
A new yorki székhelyű Siegel+Galeügynökség által biztosított stratégiai háttérrel rendelkező Republic Group ma egyike annak a néhány, száz százalékban magyar tulajdonban lévő reklámügynökségnek, amelynek kiemelkedő szakmai munkáját nem csak hazai elismerések, nemzetközi díjak, de telt házas szakmai rendezvényeinek sikerei is rendszeresen visszajelzik. A 20 éve márkaépítéssel és kommunikációval foglalkozó reklámügynökség – együttműködésben a BCMA-val – mostantól még nagyobb szerepet kíván majd vállalni a régiós illetve magyarországi reklámpiac edukációjában, a branded content és a branded entertainment lehetőségeinek megismertetésében, az Y és Z generáció reklámfogyasztási szokásainak jobb megismerésében.