03 Módszer

Értünk ahhoz, amit csinálunk.

Nincs multitasking, felesleges vetítés hatalmas költségvetés. Kemény munka, jó anyagok és eredmény van.

A

PR

Munkatársaink több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a PR területen. Szeretik és értik – azonban egy dolgot még jobban szeretnek: eladni. Arrow

B

Sajtó

Abban senki sem tud segíteni, hogy ügyfeleinkről ne jeleljenek meg barátságtalan cikkek – mi viszont tudjuk, hogyan kell azokat legalább ugyanannyi pozitív írással ellensúlyozni. Arrow

C

ROI

Miért kell a kommunikációban is megtérülést számolni? Egyszerű: hogy öt év múlva is a piacon legyél. Arrow

D

KPI

Semmilyen szél nem kedvez annak, aki nem tudja, melyik kikötőbe tart. Ez igaz a kampányokra is: ahol nincsenek meghatározva a legfontosabb célok és eredményességi mutatók, ott minden elköltött forint pénzkidobás. Arrow