Értünk ahhoz, amit csinálunk.
Nincs multitasking, felesleges vetítés hatalmas költségvetés. Kemény munka, jó anyagok és eredmény van.
A
PR
Munkatársaink több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a PR területen. Szeretik és értik – azonban egy dolgot még jobban szeretnek: eladni.
B
Sajtó
Abban senki sem tud segíteni, hogy ügyfeleinkről ne jeleljenek meg barátságtalan cikkek – mi viszont tudjuk, hogyan kell azokat legalább ugyanannyi pozitív írással ellensúlyozni.
C
ROI
Miért kell a kommunikációban is megtérülést számolni? Egyszerű: hogy öt év múlva is a piacon legyél.
D
KPI
Semmilyen szél nem kedvez annak, aki nem tudja, melyik kikötőbe tart. Ez igaz a kampányokra is: ahol nincsenek meghatározva a legfontosabb célok és eredményességi mutatók, ott minden elköltött forint pénzkidobás.